Hoj hoj kompisar!

 
 
Saker som är lika försummade av mig som den här bloggen just nu: Inget.
Det vore ju förfärligt.

 


Anledningen till mitt frånfälle från bloggen är att jag just nu håller på att utbilda mig till någon typ av hemsideexpert. Har gått från cirka noll erfarenhet till helt ok duglig med guldstjärna på några veckor, vilkert givetvis gör mig stolt och så. Men också lite utmattad i hjärnhalvorna, vilket då går ut över... er. Som vanligt. Hehe sorry.

Andra saker jag pysslat med:

 
Gått utan mössa! *tut i partytutan*

 
Och tittat på traktorer. Många traktorer. Nästan varenda en i den här stan skulle jag tro. Men så är det med en traktorfantast i familjen. 



Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

heja dig och dina braiga hjärnhalvor! :D

2014-03-06 @ 10:38:55
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Isa

Allt åter så spännande hoppas allt blir bra! Kram

2014-03-08 @ 20:05:18
Postat av: Sandra

Om det är en tröst så är vi 2 som försummar bloggen. Har inte tagit mig tid och prioriterat plugg, jobb och annat lite viktigare. En väldigt dålig dator har även bidragit till att jag undvikit det, men nu ska det bli ordning när det finns en ny dator i hushållet! Hinner ju knappt med att läsa alla bloggar som uppdateras friskt. Ni skriver mycket!

2014-03-26 @ 11:41:58
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback