Gänghäng och viktig föreläsning


Det känns som många av mina inlägg just nu handlar om att jag inte skriver några inlägg, vilket ju kan kritiseras i all sin exceptionella tråkighet. Och eftersom jag inte vill att bloggen ska bli ett eget litet moment 22 (här kommer synonymer till moment 22: dödlägen, cirkelresonemang - vilket jag givetvis kunde skrivit direkt men inte gjorde pga har alltid velat använda använda uttrycket. Låter så himla belevat och påläst att slänga sig med liksom) tänkte jag skriva om något annat. Vad jag pysslat med senaste dagarna känns mest naturligt.

 
Till exempel att hänga med det här lilla kaxiga gänget, Team Randiga Mössor <3. Vilket jag alltid mår bäst av att göra. Det, att somna i soffan brevid Jocke som kollar på serier samt att jobba är saker jag verkligen tycker om.

Och vad passande att det är de tre saker jag gjort allra mest det senaste. Jag och Moa har nämligen en superviktig föreläsning imorgon inför typ... ja alla viktiga som finns innanför de skaraborgska gränserna. Vilket känns något pirrigt för att underdriva. Men men. Det går säkert jättebra. Vi har ju övat så vi blitt hesa, satt ihop den snyggaste presentation du kan tänka dig och lagt fram en galet förtroendeingivande klädsel brevid sängen.

Och så kan väl ni hålla tummarna för att vi fixar det galant, utan att typ ramla av scenen av nervositet eller så.
Då blir vi glada. SUPERGLADA!








Kommentarer
Postat av: ida

Hejja hejja! Håller alla tummar och tår här!

Postat av: maria

alla tillgängliga tummar är hållna! ni är grymma!

2014-03-26 @ 09:43:03
URL: http://mariabergstrom.blogg.se
Postat av: LYFTMER

Hoppas det gick bra för dig! :D

2014-03-28 @ 16:42:34
URL: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback