Ändrade planer och instagramspam


Hej igen kompisar! Vad som planerades bli en heldag med familjen ute i Det Underbara Vårvädret™ blev istället för mig en dag inomhus vyssande en feberhet Ian. Lillfjunet kom upp i 39,5 grader vid senaste mätningen och var då alldeles otroligt pipynklig. Stackars stackars stackars. Men en Alvedon, fyra timmars sömn, två piggeliner...?, piggelin..ar?, piggelins? -whatewer- och en himla massa pussar senare har han morskat upp sig en hel del och går återigen att känna igen som sitt vanliga pillemariska jag. Typ såhär, som i tisdags:

 
Jag tänkte ta tillfället i akt att liksom grovspamma er med bilder från mitt otroligt härliga instagramflöde (orden "otroligt härliga" läses med säljig röst och flirtiga ögonbryn), för att liksom stryka er som inte följer mig där och måhända tycker att uppdateringen här inne ibland är lite skral, medhårs.


För exakt en vecka sedan försvann människobarnet Iris och ersattes en spännande stund av en leopard med samma busrufsiga frisyr. Järdrar vad det morrades och klöstes. Ända ner i bingen den dagen satt morrhåren på plats. 


Det har också bokreafyndats och lästs en hel del. Bäst var Bea Uusmas "Expeditionen min kärlekshistoria" som jag tänkte kärleksprata om i podden framöver. Tips: Köp den för det är HALVA PRISET PÅ BOKREAN NU! GAAAH! *crazyface*

Det har också varit en vecka då mina ben flitigt modellat. Här lätta och skuttnöjda och i sällskap av blomster efter en otroligt lyckad föreläsning vid standens visionsdag i onsdags.

 
Och här otroligt darriga och vika-sig-trötta efter värsta gympasset EVVA' i torsdags. Och med det fick jag sagt: träningen äro återupptagen. *highfivar mig själv*

 
Vill ni se mer av vad jag lägger upp via telefonen följs jag på ---------> @oprofessionell2 <------- !
Välkommna <3
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback