Tortyr och tulpaner

 


Hej vänner! Jag har precis kopplat av arbetshjärnan och slagit på soft-mode. Synd att klockan redan visar på 22.39 så jag måste hoppa från datastolen rakt ner i bingen. För jag måste veeeerkligen sova. Det har liksom blivit så klart för mig nu under Ians period av nattvakenhet att SOVA ÄGER! Vaken mot sin vilja däremot? Inte lika mycket äg. Om en inte pratar om hur ägda vi är av en kille på 90 cm. En fattar att det finns en tortyrmetod som går ut på att förhindra sömn. Ian kan ha gjort praktik på Guantánamo i ett tidigare liv, vad vet jag. Men lite medhårs stryker han oss ändå då han dagtid underherhåller oss med sin munharmonika. Alltid något.

Andra saker vi gjort är att göra vår i förtid. Hade jag jobbat på ett coolt inredningsmagasin hade jag kanske använt ordet "boosta" i kombination med "din vårkänsla" här och komma undan med det. Men nu undviker jag det och skriver tips på att öka känslan av vår: Köp tulpaner och damma av fönsterbrädan. Slut tips.







Kommentarer
Postat av: Sofie W

Supersöt!

Svar: Tack! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-30 @ 12:17:51
URL: http://sofiewir.blogg.se
Postat av: Emma

Alltså Matilda! Jag vill bara klicka på en stor, fet GILLAKNAPP på alla inlägg du gör. Du är ju helt fantastisk!!



Svar: Haha tack så jättemycket! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-30 @ 19:25:29
URL: http://emmastavmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback