TGIF, som de coola kidsen säger


Hallå vänner! Mitt i fredagsmysförberedelserna smyger jag in och tar lite plats mellan dig och ostbågebåsen. (ps. förövrigt bästa myssnackset. Förutom då om en tänkt hångla mycket - då kan det var så att det faktiskt är det absolut sämsta).

Men jag ska verkligen inte bli särskilt långrandig. Nä, jag tänkte bara säga att idag har jag och Moa spelat in pod igen! Wooohhoooo *dansar och svänger med armarna* Det blev absolut den längsta podden hittils då vi verkligen brann för ämnena. Host host... FEMINISM host... Så den hoppas jag verkligen att ni tänker lyssna på på söndag. Ok?

Ok, bra.



Annas då? Sitter och förbereder mig på fredagskvällen jag med. Det blir nog ostbågar ikväll då Jocke inte är hemma och jag gissar på att det inte blir tal om något hångel för mig inte. Life as a married woman osv.

Men jag hoppas ju givetvis att du får en strålande fredagkväll, med eller utan både bågar och hångel.

Fred.



Kommentarer
Postat av: amanda

SÅ kul att ni spelat in en feministpod, längtar :) Härlig fredag till dig med!

2014-01-10 @ 16:28:07
URL: http://aal.blogg.se
Postat av: maria

Å ja! Podsöndag, härligt!
Här blir det definitivt fredagskväll utan ostbågar (övriga alternativ återstår att se ;-) ), vi tar sista slurken glögg istället!
Trevlig fredagskväll till dig!

2014-01-10 @ 17:06:01
URL: http://mariabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback