Det kan vara en sammansvärjning...


...mot mig och min stackars plånbok. Jag bara säger. För varför skulle annars affärerna, under mitt år som lydig köpbantare, plötsligt digna av typ världens tjusigaste kläder? Inte vet jag. 

Fast å andra sidan känner jag också som såhär... Att kavajen skulle passa skitbra på möten. Och tröjan ser perfekt och otroligt bekväm ut att sitta och skriva i. Och klänningen, halsbandet och brillorna - ja de skriker ju liksom framgång. Och finns det egentligen någon bättre framgång än den kaxigt utstrålade? Ytterst tvek på det alltså. Så det kanske är okej att jag köper dem. Iallafall klänningen och kavajen. Och halsbandet. Och brillor måste en ju ha när solen börjar stråla i vår, och visst var det någon unge som slet isär skalmarna på mina gamla? Mjo men det var det alldeles säkert. Och då kan jag ju lika gärna köpa tröjan när jag ändå är igång. Så den inte känner sig sorgsen, bortprioriterad och alldeles utstött tänker jag.

Kavaj, halsband, solglasögon från Lindex, Tröja & klänning från HM.








Kommentarer
Postat av: Josefin

Du och din blogg är så himla härliga! Det är så många sidor som lyfts fram här, din humor, ditt familjeliv och din personliga stil som jag fullkomligt älskar! Ja ja slut på smickret ;-) Fortsätt med fin grej vi är många som gillar det! Kra-am!

Svar: Tack allra finaste du :) Vad glad jag blir! Kram tillbaka
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-26 @ 21:36:15
Postat av: F

Överdriver ni inte ert prat om att ni ska gör så himla mycket hela tiden? Varför överdriva? Ni har ju inte ens ett kontor, som du beskriver?

Svar: Haha nej? Motfråga: Varför göra egna tolkningar av sanningen som att vi överdriver? Och jag inte riktigt se varför det skulle vara relevant för hur mycket vi gör baserat på varifrån vi arbetar i nuläget? Du behöver inte oroa dig för oss, det går himla bra ändå ska du se :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-27 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback