Varning för gråt


Kompisar! Jag ser det som min medmänskliga skyldighet att utfärda en varning. Den går ut till er med känslor starkare än en gråsten. Nån som kan identifiera sig med det? Mm ok men se då för jösse namn inte filmen "The broken circle breakdown". Iallafall inte om du inte njuter nått kopiöst av att öppna upp tårkanalporten XL. Asså jösses. Hulkgrät mig till andnöd där jag satt i soffan. Jag började ca 00.34 (vi pratar sekunder) in i filmen och slutade inte förrens eftertexterna slutat rulla och jag låg och simmade i en pöl av saltvatten. Nått som är säkert är iallfall att både mina och Jockes tårpooler lär vara torrlagda fram till 2023 eller så. 

 
Nåväl. Den var väl bra och fin också, filmen.
Emellanåt.

Ja det jag kunde urskilja, mellan spruttårarna och stunderna då jag snörvlande borrade mitt ansikte in i Jockes skjorta, verkade helt ok (cirka 2 sammanlagda minuter av 98 möjliga).

Ingen höjdarrecention det här, känner jag.

Betyg:
Tre dyngsura skjortärmar av fem möjliga.







 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kollade på den på Skövdes filmfestival. Alltså gråta i grupp är inget jag föredrar, men under den här filmen kändes det som att vara på den första sessionen av en gruppterapi. En hörde knappt vad som sades i filmen av allt hulkande. Lite fint ändå att ALLA fick gråta ut tillsammans i en ostämd symfoni

2014-02-14 @ 01:08:47
Postat av: Camilla

Okej MÅSTE se den här filmen pga. din recension. Jag tycker lixom om att riktigt jävla fulgråta åt filmer. Det brukar (enligt mig) betyda bra film!

Svar: Haha! Ladda med näsdukar ;)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-02-19 @ 23:24:56
URL: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback