Jag & Miss Li


Ibland funderar jag på om jag har någon typ av personlighetsklyvning.
Jag anser att jag är en ganska logisk person. Jag har fasta åsikter och värderingar och vänder absolut inte kappan efter vinden. Jag är smakfullt principfast (och ej ödmjuk tydligen), vet vad jag tycker om och är ofta relativt förnuftig. Jag lyssnar iofs på typ all musik, men är konsekvent i det jag tycker allra allra allra mest om (*elektrohjärta bang bang*). 

Men när det kommer till stil... Ja, då spretar jag. Som fan. Mest spretigt blir det om våren då min annars rätt så tuffa och grafiska stilperson typ halkar till på ett mycket härligt bananskal rakt åt bohohållet. Alltså i takt med att solen visar sig allt mer svidar jag om i sakta mak om till fullfjädrad woodstock-look. Jag bli Miss Li! Typ iallfall, eftersom jag inte alls är riktigt lika cool. Men det känns liksom helt naturligt att byta alla mina rockdressade och svart/vita kläder mot varma jordfärger och fladdriga tyger.

Åh vad jag längtar efter att ta på mig hatten och flanera gatan fram i remsandaler! *nynnar på Oh Boy* 



Klänning, Zara/Sjal, Zara/Hatt, Indiska/Klocka, Gina Tricot/Kängor, DrMartens




Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul att din stil byts så drastiskt ju! Kul egenskap :)
Gult är fint.

2014-02-07 @ 14:54:23
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Emma

Jag är precis likadan! På vintern är det svart svart svart som gäller men på sommaren blir jag en riktig bohem och bär sällan helsvart. Lite roligt ändå :)

2014-02-09 @ 20:04:04
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Josephine Foto

Äsch måste man ha någon "stil" då?
Man kan ju ha lite vad man vill när man vill utan att kalla det något.

Jag har definitivt ingen stil och ser mest ut som Pippi Långstrump jämt :)

Ha en fin dag!

2014-02-10 @ 14:22:52
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: Kajsa

Underbart! Jag blir likadan på sommaren, och ba va härligt med maxikjolar och blommiga mönster och fransar!!?

2014-02-12 @ 12:02:33
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback