Göllia kidz och middagsförberedelser


Hallå där!
Lördag! Veckans bästa dag! Lätt! Många utropstecken här! Verkligen!

!

Annars då? Jo tack bra. Livet rullar på i stilla mak och alla ungarna är friska och glada. Hehehehhehehhe jag ljuger. Livet rusar i 190 och ungarna är både snoriga, hostiga och gnälliga. Men ja. Iallafall.


Men de ursöta också. Som igår när de satt och höll varandras hand och spelade iPad med den andra. Gullet visste inga rimliga gränser.
 
Nu har dock den äldsta avkomman rullat iväg ut till sin farbror med familj för lördagsgodis, skrillåkning och pyjamasparty. Vi andra är nu i tagen med att damsuga golven och feja i köket pga bjudit in svärisar + min pappa med fru för Tack för all hjälp med vårt bröllop!-middag. Bättre sent än aldrig kan en tycka. Och det tycker vi.

Och när jag skrev att vi städar menade jag visst Jocke och Ian.
Och nu ser de typ sura ut för att jag sitter här istället för att hjälpa till.
Och nu sa Jocke att han ångrar att han gifte sig med en latmask.
Och nu slog det mig faktiskt att han kanske har lite rätt och att jag borde ta och hjälpa till.

Så vi får höras igen imorgon helt enkelt kompisar! Vill nämligen inte separera innan vi ens haft någon Tack för all hjälp med vårt bröllop!-middag. Vore typ lite... misslyckat.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback