Starten på slutet

Gott nytt år vänner! Nyårsafton hade kunnat starta betydligt mer fröjdsamt än den faktiskt gjorde. Klockan halv sex imorse hostade nämligen lillbrosan till och sen var det full gång med kräkfyverkerier i hink fram till 10. Stackars hjärtat.

Vi fick sådeles avstyra den nyårsmiddag vi planerat att hålla tillsammans med vänner. och på köpet, grusa deras nyårsplaner. Jaha... mvh partykiller_gang. Men nu verkar lillbäret repat på sig något och hoppet lever fortfarande om en kräkfri nyårskväll, om än på hemmaplan.

Mitt i den här intensiva starten på morgonen ringde Radio Skaraborg upp för en årssumering och för att höra om mina och Moas planer inför 2015. Kul! Det piggar likosm alltid upp att hamna mitt i direktsänd radio under en nyvaken kräksejour. Absolut. Men det gick bra och jag hoppas att jag sa nått som lät smart och intressant.

Idag tänkte jag ta mig friheten att summera mitt 2014 även här på bloggen. Det har varit ett himla härligt år det här. Ett av det bästa någonsin faktiskt. Så håll utkik - årssumering comin' right up!

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag saknar dina blogginlägg så himla mycket!!

2015-01-08 @ 19:00:25
URL: http://emmastavmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback