Busy busy busy doin' nothing at all

 
 
Ja, på bloggen alltså.

Fast det är inte faktamässigt korrekt för det är full rulle här borta hos mig.
Julstök och frammanad julstämning av diveres juliga projekt. Som att pressa sig runt i ett människohav på Jul på Liseberg, stå med kölapp 106 i affärens delikatessdisk när mummer 48 betjänas och svettandes mota bort barn från granen 25 gånger om dagen som "baja ska öppna lite på katen däj jö mamma" på klapparna.
 
 
 
Så det går ingen nöd på mig. Och eftersom jag drabbats av monstruös bloggtorka så ska jag slå ett slag för min instagram ---> @oprofessionell2 där det händer betydligt festligare grejer än här för tillfället. Men räds icke. Det här är inte ett avslut på bloggen. Det är blott ett jullov.



Vi hörs! Vi ses!
Och ha en riktigt god jul <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback