Ta en dusch för fan!


Hej vänner! Här kommer ett nytt podavsnitt.

Idag snackar vi sorg och glädje om vartannat. Jag har varit på begravning i veckan och rört mig i sorg en hel del. Och visst kan vara svårt att möta människor i sorg, samtidigt som det är lätt på något vis, om ni förstår vad jag menar? Vi pratar också om kändiskap, skräp-TV och min fascination för Lindsay Lohan.

Vidare pratar vi om vår uteblivna nominering i BlogAwards. Om vi är besvikna? Eh, ja. Redigt.

Ni hittar oss på iTunes, till Androiden och kan givetvis också lyssna direkt här på bloggen om ni känner för det. Vi har dessutom en Facebooksida som är till bredden full av Moa & Matilda-relaterade grejer och om ni skulle vilja besöka den gör ni det HÄR


.
Hoppas ni gillar avsnittet!



Kommentarer
Postat av: Malin

Men va!? Blev ni inte nominerade! Inte klokt faktiskt! Men nästa år vinner ni nig hela skiten!

Och förresten Matilda. Din Bloglovin knapp, har du gjort den själv? Jag. Vill. Med. Ha!!!

Kram på dej!

Svar: Haha, ja vi blev chockade vi med ;) Tack för peppen.
Ja jag har gjort den själv. Jag kan slänga ihop en till dig också om du vill? :) Kram!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-17 @ 12:31:49
URL: http://www.malinsroom.com
Postat av: Malin

Vill du det!? :)

Ojoj, vad jag skulle blivit glad då! Din är ju liksom det finaste jag sett i knapp-väg!

Och jag lovar att tipsa alla mina tusentals (moahahaaaha) läsare om din charmiga blogg!

Svar: Givetvis :) Ska försöka hitta en lucka så jag kan fixa lite med det. Men samma text? Vilken färg? :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-17 @ 15:00:44
URL: http://www.malinsroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback