JAG VILL KONSUMERA!


Mm, så är det. Så himla innerligt vill jag lägga beslag på varenda en av de här plaggen. Fatta vad tjusigt att vira in sig i den där pälskappegrejen, vika upp kragen, hänga den ljusblå väskan över axeln och möta vintern med lite stil för nån gångs skull, mvh fläckig dunjacka från -07.

Eller tänk hur tjusigt att matcha de där lagom dressade brallorna med den kritvita tröjan, halsbandet, skorna och kepan. MY GADD vad jag skulle känna mig cool. Som nån som skulle kunna gå på asballa tillställningar dagarn i ända, mvh nån som sällan går på asballa tillställningar.

Eller randiga t-tröjan över min flitigast använda klänning under sommaren, mvh börjar på riktigt fantisera om en stylistkarriär. 

Så himla synd att jag har klimatmoraliska spärrar i min kropp som säger åt mig att den det inte är behövligt för en enda person att konsumera allt det här, mvh person som gör politiskt korrekta omskrivningar för pank.

// Kappa, Lindex // Halsband, Lindex // Byxa, Lindex // Keps, Monki //
// T-shirt, Weekday // Sko, Skopunkten // Tröja, Monki // Väska, Topshop //




Kommentarer
Postat av: Lea

Hej! Jag hittade eran pod igår, och började med avsnittet om graviditet.
Jag är själv gravid, och får höra så mycket kommentarer om min mage.
Senast igår fick jag höra att det såg ut som jag skulle spricka när som helst.
I alla fall så blev jag väldigt glad av lyssna på er angående detta för jag kände mig lite mer "normal"
Det är få som pratar om baksidan av att vara gravid, och för min del (även om jag givetvis längtar ihjäl mig efter mitt barn) så är det mer jobbigt än roligt att vara gravid.
Jag vet att det är ett gammalt avsnitt men vill ändå tacka för att ni tog upp det och gjorde mitt liv lite bättre :)


Svar: Tack så jättemycket för din fina kommentar! Vi blir så glada när vi sagt något som betyder något :) Jag har faktiskt inte alls gillat att vara gravid någon av gångerna (annat än den fantastiska biten att kunna bli förälder och uppleva hur fantastisk kroppen är som kan skapa liv). men annars så, nä. Inget mys och inget njut. Men färdiggnällt härifrån. Grattis till graviditeten och hoppas att du får vara ifred från puckade kommentarer hädanefter. Kram!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-24 @ 09:29:00
URL: http://leas.vimedbarn.se
Postat av: J

Klimat och klimat... Den väskan! Den jackan!

Svar: I KNOW! <3<3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-24 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback