Återkomsten





ONSDAG 13 AUGUSTI 2014. Dagen då bloggen återuppstod från den långa semesterdvalan.

*paus för tjo, tjim och glada tillrop* 

Av er alltså.

I kommentarsfältet.

Nä, skämt å sido. Med viss reservation för klädsam ringrostighet är jag tillbaka. Jag har verkligen saknat er och bloggen jättemycket under sommaren, samtidigt som jag tyckt att det varit så himla göttigt att låta hjärnan vila sig lite från bloggeriet. Att återkomsten sker först nu kan också ha något att göra med att temperaturen äntligen har gått från "värdig saharas öken en särdeles stekande dag" till "helt vanlig temperatur för svensk augusti" och jag har börjat fungera som en hyfsat normal person igen. En person som inte behöver behöver släpa med en McGuyveraktigt ihopsatt fläkt- och nedkylningsannordning av tre ihoptejpade tidningar och en vattenspruta vart än jag beger mig, eller enbart talar i meningar som "MÄH GU' SÅ VARMT DÄ Ä!" eller "Rå hit glasspaketet ungjäkel".

Inte lika frekvent iallafall.

Nåväl. Nått nytt sen sist?
Mja. Mjo. Jag har börjat jobba igen och har cirka jättemycket kul att förbereda. Om några veckor ska jag och Moa ett spännande uppdrag på Matfestivalen här i Skövde tillexempel. Ni kommer att få vete mer om det, och annat spännande, lite längre fram.

Annars är väl livet i stort sett som vanligt här i det oprofessionellska hemmet. Och skönt är väl det.

mvh obekväm med förändringar


 
 



Kommentarer
Postat av: Louise

Wihoo

Svar: Tjohoooo! :D
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-13 @ 18:17:32
Postat av: KRISTIN OCH HENNES GLIN - En blogg om brunsås och annat bra

*tjoar och tjimmar*

Svar: *tackar och bockar* <3<3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-13 @ 21:18:07
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Lena

Hurra, hurra, hurra, vilken nyhet, jag blev så glá!
Välkommen tillbakakram från Lena

Svar: Tack och bock! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-13 @ 22:56:52
Postat av: Marhika

JAAAAAAA! Fast jag saknar er verkligen ibland nomineringarna till BlogAwards? Så himla trista poddar de valt att ta med?

Svar: Jag vet (trist att inte vara nominerade alltså)! Vi blev faktiskt lite besvikna. Men det finns ju en mängd bra poddar där ute :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-13 @ 23:20:34
Postat av: emma

Hurra hurra och grattis alla läsare!

Svar: Haha tack! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-14 @ 13:36:40
Postat av: Lucky

"Skönt att vila hjärnan från bloggeriet"..? Du uppdaterar ju svinsällan även när det inte är semester. (Vilket jag tycker är synd, för du är grym!)

Svar: Fast för mig känns det som att leverera ett par kvalitativa inlägg i veckan som ganska stora projekt, samtidigt som jag heltidsjobbar och har två vilda barn att underhålla på eftermiddagarna/helgerna. Bloggar du själv? Det tar mer tid än att bara författa inläggen :) Ps, tack för att du tycker jag är grym!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-08-14 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback