Workin' like a boss.


Idag jobber vi, Moa och jag. Stäminingen är på topp för vi har mycket intressant framför oss.
"Jobba jobba JÅÅÅÅÅHBBAAAAAH" sjunger vi hetsigt och klappar händerna  i takt som på värsta hockeymatchen. Eller nä. Det gör vi inte. Inte alls faktiskt.

Men vi lyssnar på Babblarna på hösta volym för Mini är med och det piskar ju upp stämningen något iallafall.

För övrigt tänker jag att det är något att sätta på CV:t,
- Kan underhålla småkinkiga medarbetare samtidigt som jag utför mina ordinare arbetsuppgifter.
- Stresstålig och klarar av att arbeta med störningsmoment (tex otroligt glättig och hög musik rätt in i örat eller få vindruvor kastade på tangenterna samtidigt som jag färdigställer en text. Nemas problemas).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback