Jag giver er: En pod om relationer.


Varsågoda! En rykande färsk podcast är serverad.

Den här veckan snackar vi kärlek och relationer. Om hur en egentligen ska få till kärleken och få den att bestå. Vi berättar hur vi mötte våra livskamrater, hur vi lever i våra relationer om svårigheter som varit och om framtidstro. Vi pratar också om kärlek i mysbyxor, bråk och försoningssex. Jag berättar om vad som drev mig till frustrerade tårar i söndags kväll och Moa en fantastisk anekdot om vad en väns vän gjorde när hon var trött på att tjata om sin karls smutsiga kallingar.

Lyssna här på bloggen, på iTunes (sökord moa&matildas podcast) på androiden och gilla GÄRNA vår sprajlans nya facebooksida där vi har som plan att interagera mer med er lyssnare och skapa diskutionstrådar och annat kul.

Vi finns också på instagram (@oprofessionell2 & @spiderchickblogg) där ni mer än gärna får använda hashtaggen #moaochmatilda och lägga in lite bilder på er själva när ni lyssnar, eller nått annat ni tycker är passande.

men nu ska jag sluta babbla så hörs vi i podden, och ses på facebook och insta.
Tjing tjing.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååå,vad jag känner igen! Min sambo (också en Jocke förövrigt) har 7 miljoner aktiviteter efter jobbet. Vilket resulterar i att han inte är hemma på kvällarna. FRUSTRERADE!

2013-09-03 @ 12:44:56
Postat av: malin

Har du läst bitterfittan av maria sveland? tycker VERKLIGEN du ska läsa den, så himla bra och lätt att ta till sig. Puss

2013-09-05 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback