Idag har jag inte kyrkovalt. Tyvärr.


Gäsp. Klockan är 21.55 och jag har fortfarande knappt vaknat. Kan bero på att jag igår drack tre glas vin, två öl och en rejäl slurk Captain Morgan ute på lokal. Samt var uppe till 04. Kan var det.
mvh PaRtYpRiNSeSsAN_88

Men skittrevlig kväll igår och då kan en ju tyck att det är värt att vara lite seg såhär dagen efter. Nästan.

Idag har jag tyvärr inte röstat i kyrkovalet.
Anledning: Icke medlem.

Annars hade jag givetvis tagit tillfället i akt att motverka att SD får inflytande där. Detta var enda gången det grämer mig att inte vara medlem i kyrkan, men jag hejade givetvis på alla smartisar som faktiskt tog sig till en vallokal och knäppte Åkesson med hantlangare på näsan. Heja er! Heja demokratin! Jag var med er alla in spirit så att säga. Nu får vi hoppas att det gick vägen.


/Soffliggar'n, om än ofrivilligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback