VINNARE: Åkpåse från Buppa Brand!


Hej hallå alla ivriga deltagare i åkpåsetävlingen! Vad roligt att ni är så många som varit med och tävlat. Vi tyckte att fyra påsar lätt mycket, men efter att ha läst alla era koimmentarer, tjusiga rim och fantastiska motiveringar önskar vi såklart att vi haft en påse till er var. Synd att så inte är fallet. Men det har blivit dags att presentera de fyra vinnarna. *ta-da-da-da-a-a*

Vinnare nummer ett, här på bloggen: Isabelle
"En gammschleten morsa från väst 
ska om två veckor ordna en fest 
"på mitt barns födelseda 
får lady buppa bli bra 
men jag hade helst sett dig där som vår gäst" 

TITTA VILKEN SMÖRIG LIMERICK JAG HAR SKRIVIT TILL DIG!! <3<3<3<3<3 

Pls låt mig vinna. Jag vinner aldrig något. Dessutom hade det varit kul att ge korv-lasse på hans ettårsdag den tolfte oktober!"

Vilken tur att din smöriga limerick föll mig alldeles ypperligt i smaken gillar nämligen smör - som i smöra. Dessutom tror jag att en åkpåse är en ypperlig ettårsgåva. GRATTIS KORV-LASSE!


Vinnare numer två, på Facebook: Åsa
"WUHUU!! Jag vill vinna! Vi lever på kärlek just nu, men kärlek betalar inga åkpåsar (tyvärr).
Jag b e h ö v e r verkligen en åkpåse till min 11-veckor gamla Sigge i höst/vinter (har ingen). Efter en helt sängliggande graviditet (och därmed sjukskrivning) och en pluggande sambo så lämnar vår ekonomi liiite övrigt att önska. Vi skulle bli jätteglada om vi vann den supersnygga Foxy till vår turkosa vagn!"

Kärlek kommer en långt på, och tillsamans med tur kan det resultera i en fräsig Foxy. GRATTIS!


Vinnare tre, på Insta: @camillaalr 
Vars namn och delning av tävlingsbilden drogs ur den gyllene bägaren klockan 00.00 natten mellan fredag-lördag. GRATTIS!


Vinnare nummer fyra, hos Moa, hittar ni HÄR!

Och för er alla som tyvärr inte vann,
här får ni en flådig rabatt på åkpåsar hos Buppa Brand:


 

Till webbshopen!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

MEN HERREGUUUUUU JAG VANN TACK TACK TACK TACK

2013-10-07 @ 20:37:22
URL: http://blogghen.wordpress.com/
Postat av: Isabelle

ska kah förresten maila min adress eller något eller sköter dom det?

Svar: Men JA! Helt glömt idag. Maila adress till [email protected] så kirrar vi det! Sorry :)
OPROFESSIONELL

2013-10-08 @ 19:45:58
URL: http://blogghen.wordpress.com
Postat av: Åsa Henriksson

Oj, ska jag oxå maila min adress då alltså :D
Funderade just på hur jag skulle få vinsten, hehe.

2013-10-10 @ 18:24:30
URL: http://bebisgrejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback