Tankar, känslor, ångest, lycka


Ny podd! 

Den här gången avhandlar jag och Moa allt från ångest till lycka, och alla känslor där emellan. Ja ni vet oro, stress, rädsla, harmoni och balans. Vi snackar också om när vi mår som bäst och hur vi bearbetar den ångest som bubblar upp.

Åh, det här med psyklisk hälsa är så himla himla viktig att snacka om. Ni kan lyssna här nedanför, på iTunes och android - apparna Podcaster (apple) och Podkicker (anndroid) är att rekomendera för prenumeration så ni inte missar nått!

Vi finns också på Facebook och på Instagram (@oprofessionell2 samt @spiderchickblogg)




Som vi nämner i podden söker vi samarbetspartners så är ni intresserade av detta, eller vill oss något annat, finns vi på: [email protected]


 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Er pod är min favoritpod av alla jag lyssnar på. Jag lyssnar så fort ni släppt ett nytt avsnitt coh sen börjar den otroliga väntan på nästa avsnitt... jag vill att ni skla släppa fler poddar! Kan ni inte göra det? För min skull!? ;) NI ÄR SÅ BRA! Kram Elsa

Svar: Tack, vi blir så glada att ni är så många som gillar den! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-10-15 @ 18:35:44
Postat av: Libby

Precis vad jag behövde! Tack :)

Svar: Varsågod ;)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-10-16 @ 07:49:10
Postat av: Anonym

Har precis börjat lyssna på er podcast, så himla bra! Vardagligt och viktigt snack helt enkelt! :-)

Svar: Tack! Vad glada vi blir! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-10-16 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback