Mina önskningar


Jag har ett gäng önskningar på lager.
 Grejer jag så himla himla himla gärna vill ska hända. Gärna nu på en gång, men snart går också bra. Jag tar till och med rätt så snart om det erbjuds. Bara jag inte behöver vänta allt för länge. Pallar inte att vänta - det är inte riktigt min grej
/hon som grät på julaftonskvällen som barn för att det kändes så jädrans lågt att vänta på nästa

Mina nuvarande önskningar är:

1. Få grymmerssponsorn till podden så jag och Moa kan leva loppan, dricka bubbel och spela in ett avsnitt om dagen! Eller ja, iallafall få in lite stålar, kunna köpa en latte då och då och spela in ett avsnitt i veckan.

2. Få 1000 followers på insta jag är nääääästan där nu med mina 945 (jamä, kalla mig like-kåt då. I'm guilty - so what och 1000 känns coolt)
HÄR <-- följer du mig om du vill, vilket du vill. Jag lovar.

3. Barnvaktshelg då vi kan åka till Göteborg för att gå på spelning, möta favoritgöteborgara och tillsamans med dem knalla andra lång, bo på hotell och viktigast av allt MULA hotellfrulle i dagarna två.

Och vet ni? En av dem kommer slå in. Idag!
Det känner jag på mig.


 
Kalla mä önsketänkarn'.








Kommentarer
Postat av: Eowindel

Hoppas alla slår in! Sistnämnda gör jag just nu, barnfri och ligger i badet på gothia och bara njuter! ( Med massa bubblor och en cider ) :D

2013-11-01 @ 13:52:00
Postat av: Isabelle

Jag bara UTGÅR från att jag är en av grömmegöteborgarna?!

2013-11-01 @ 15:06:39
URL: http://blogghen.wordpress.com
Postat av: Lovisa

945? När jag gick in och tittade nu hade du ju 960, fortsätter du såhär så har du 1000 innan veckan är slut. Bra jobbat! :D

2013-11-01 @ 23:34:15
Postat av: emma

Bra med önskningar!!

2013-11-02 @ 07:26:34
URL: http://emmaloves.se
Postat av: Emma

Hej!
Jag har läst igenom många, många inlägg på din blogg nu. Och jag blir alldeles varm i hjärtat mitt. Du verkar vara en fantastiskt människa och mamma!

Skickar massa nätkärlek till dig!

Svar: Men alltså vilken underbar kommetar! Love you! <3
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-11-03 @ 16:33:58
URL: http://emmastavmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback