En ny vän


Hej bloggläsers! De senaste dagarna har mitt bortfall från bloggen till stor del berott på den kreativa krampen det ger att ha ett fullt telefonminne men ingen ork att lägga över alla bilder på datan. Ni vet. Väl? Ögonblicksbilderna på allt dråpligt och fint småfjunen tar sig för blir liksom lite knixigare att få till när telefonskrället istället för med en perfekt bild trist låter meddela: "Kan inte ta bild. Du kan hantera ditt utrymme i Inställningar" stööön. För mig finns det aldrig varken tid eller energi att ta mig för just det där att hatera utrymme i inställningar. Eller för den delen sätta mig för att lägga över bilderna till min lilla acervän genom en barntuggad sladd. Men hallå? Det kan inte bara vara jag som tycker att det är ett jävla GISSEL att krångla med sladdar och iTunes och supersega överföringar? Eller? Ingen annan?

Kanske är det så då. /2289-bilder-i-minnet-kvinnan

Men så satte jag mig ner för att ta tag i det här med rensning, eftersom jag nu faktiskt uppskattar min telefons kamerafunktion och vill kunna använda den på daglig basis. Och då dök någon upp som gjorde det hela lite mindre jobbigt och urtråkigt. Ett litet teknikspöke vars besvärsde uppsyn fick mig att fnissa till och uttala "men hej där kompis" högt. Och att få nya vänner är ju alltid kul.

 

Kommentarer
Postat av: Mirelle

hehe Jag älskar din humor ;P

2013-11-30 @ 14:34:18
Postat av: Dubbelgångare

Du är officiellt vår dubbelgångare till en kompis i min klass.

Kontakta mig: [email protected]

2013-12-02 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback