Dagens


Dagens morgonkänsla: Som Skurken Skurkensson när jag lämnade mitt gråtande lillsnörvel på förskolan. Ian kämpar verkligen tappert med det nya förskolelivet, det gör han. Och läppen darrar på oss båda i kapprummet minst sagt.
Dagens möte: Med vår webbdesigner Johanna. Hemsida comin' right up!
Dagens glam: Glittriga galaxnaglar.


Dagens lunch: Lasagne värmd i plastlåda = inte så gott och antagligen rikligt extrakryddad med ftalater och bisfenol A. Som min ironiska sida skulle uttrycka det:
 
Dagens utmaning: Trösta Jocke när Sverige inte tar sig till VM. *laddar med näsdukar och min bästa medlidsmin*
Dagens spellista: Kvinnokamp ♀ 

Kommentarer
Postat av: andrea

Är din matbox över åtta år gammal så kanske, om inte så innehåller den inga ftalater eller bisfenol a. Iekw...

Svar: Haha ok. Det är den inte. Håller ens matlådor i 8 år? ;)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-11-19 @ 13:47:38
Postat av: Saroow

Himla fin kvinnokampslista! :D

2013-11-19 @ 14:22:26
URL: http://saroow.se
Postat av: mallan

En fråga! Blev superförvånad när jag snokade igenom din blogg (typ bland de första månaderna) och såg att du rökte! Gör du det fortfarande? Har så himla svårt att tänka mig dig som en rökare, vet inte varför, haha!

2013-11-19 @ 23:15:24
URL: http://cccowboys.blogg.se
Postat av: Sofia

Hur gick tröstandet av maken? Här gick det sådär, en grinig sambo fick lägga sig mycket besviken. Var nog inte långt till tårarna egentligen :p

2013-11-20 @ 07:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback