Sommardag och livssorger.


Tjäna tjäna. Idag blev det tydligen sommar här? Ja, jag är lika överraskad som ni att den här vintern skulle ta och ge sig nån gång. Men glatt givetvis. Hade ju nån gång i mars ställt in mig på att vi hädanefter skulle få försöka överleva någotsånär ovanpå den nya inlandsisen. Skönt att slippa det. Något säger mig att jag antagligen inte varit så speciellt bra på vare sig stadiga igloobyggen eller kollektiv slädåkning....

Men nu ska jag åter iväg från datan. Ska nämligen carpa dagen lite till och gå ut och se om jag kan odla fram nån solfräken på nos eller kind. Antagligen ej, vilket är en sorg då jag älskar fräkninga nunor. Så tjusigt! Önskar mig alltid en till två nävar fräkens strödda över kroppen på sommaren. Och jag får alltid noll st. Ja, vi har ju alla våra livssorger liksom.





Kommentarer
Postat av: POOS

Du kan få lite (läs: många) av mig :)
Delar gärna med mig ska du veta!

2013-05-16 @ 18:36:01
URL: http://www.fames.se/POOS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback