Ian testar.



Go förmiddag!
Eftersom Ian är en filtsnuttare av yttersta rang och sedan födseln typ aldrig skådats utan nån typ av textil uppgosat i ansiktet, har vi för detta ändamål en beaktansvärd samling filtar här hemma. Det är tjocka, tunna, stora, små filtar, givetvis i rengnbågens alla färger och mer därtill. Nästan så vi hittat på lite nya färger i vår iver att utöka beståndet.

Men givetvis kan en aldrig få förmånga filtar resonerade Ian och ville ha en till. Så det senaste tillskottet i filtgarderoben är en skönhet från The Buppa Brand, och jag tror bannemig vi har en ny favorit här hemma.



Både jag och Ian älskar den här färgsprakande lillpläden!  Mitt bultande retrohjärta tilltalas av designen och min hårt arbetande hjärna tilltalas av funktionen, då den både är mjukt sänggosig och perfekt i vagnen med sitt regn och vindtåliga material. Ians betyg blir också "Med Utmärkt Beröm Godkänt" då han släpar runt på den vart vi än ska. Ända ner i badbaljan vill han ha med den. Men där sa vi faktiskt stopp. Nån måtta på härligheterna måste det väl ändå vara?



Filten och mycker annat bra, som tex BpA-fria barnmatstillbehör och leksaker, superbra snyggdesignande bordsunderlägg i silikon och allt du kan tänka dig till runda gravidmagar och älskade småbarn hittar du här på mammashop.se. In och ta dig ett kik vettja!
 

____________________________________________________________________________________________

Detta är ett inlägg i samarbete med mammashop.se/mammashop.dk







Kommentarer
Postat av: Josephine Karlsson

Skitsnygg verkligen!
Och mössan sen då, var kommer den ifrån tro?

2013-05-31 @ 13:45:30
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: Terése Bouvier

Du har inget tips på hur en får sin unge att gilla att snutta på filtar? Har en 1,5åring som bara tycker jag duger att snutta på / en som är lite less på sitt tuttmonster :P

2013-05-31 @ 22:41:57
URL: http://bouvierbaby.se
Postat av: Julia

Jag kan inte hitta filten och jag älskar den!?

2013-06-01 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback