Typiskt bra saker som hänt idag.

 
- Vi har slutat kräkas i parti och minut. Mkt bra grej.



- Solen har stått över oss hela dagen. Också mkt bra grej.
- 14 mil skidor på tv och ett VM-guld. Så förträfligt.

- Solskenspromenix i plusgrader (!) på vilken jag såg tuffing i jeansjacka och tygskor. Typiskt bra grej det med.

- Besökte bokrealisationen och fyndade. Behöver jag påpeka "bra grej"? Nä jag tror inte det.



- Åt en cheeseburgare till lunch. Sådär om jag ska vara helt ärlig. Men att åter vara hungrig - bra grej.
- 30 minuters ostörd dusch med hårinpackning och hela tjotabalängen. Typ bästa grejen EVVA'!

 
  
 

Kommentarer
Postat av: Mawlejns - Oh I wish I was a camera ..

Har precis läst alla de inlägg så långt man kan scrolla ner, och jag måste säga att jag aldrig har läst en så rolig och fängslande blogg om barn förr. Kudos!

Svar: Tack! Och välkommen hit!
OPROFESSIONELL

2013-03-04 @ 11:50:18
URL: http://wuddlesnookumhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback