Piper ynkligt: Hej...


Idag har jag haft huvude i toalettstolen samt legat och kvidit i fosterställning heeeela dagen.
Där kom den liksom. Tack tack.

Men nu börjar jag känna livet återvända till mina värkande lemmar och jag har sörplat i mig en hel Mer Päron (som var typ det godaste jag någonsin druckit!) utan att den bestämde sig för att kika upp i svalget efter en sisädär 15-30 sekunder som allt annat gjort idag.

- Vatten.
- Blåbärssoppa.
- Piggelin.
- En sked yougurt.
- Ett halvt smörgåsrån.
- Lite cola.

Suck... 
Alla dessa samksigheter mötte sin undergång snabbare än väntat i porslinstronen. What a waist. Men som sagt, lilla Mer håller sig fortfarande kvar och svalkar magsäcksväggarna. Skönt.

Så vad säger ni? Nu tycker iallafall jag att vi har vi bloggat klart om magsjukor för typ tre år för över. Detta är sista ordet. Sista! Det svär jag på!

Nä. Det kan jag faktiskt inte svära på, för det här en en blogg som inefattar ett knippe barn och då vet man aldrig vad framtiden bär i sitt sköte.
Eller tarmkanal.



Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

Fin blogg du har ;)

2013-03-03 @ 15:15:07
URL: http://paradismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback