Nån jävla lista.


När vaknade du imorse?

När Iris slungade upp gosedjurselefenten Leffe i vår säng och vrålade "MEN VAKNA DÅ! DET ÄR MORGON NU!"

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Vad kan vara ett rimligt pris att sätta ut henne på blocket för?"

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej. Men min svärmor ringde mig och frågade om hon fick komma förbi med pengar. Jag svarade: okej då.

 

Vilket humör är du på?
Just nu: lite trött efter att ha självspäkat mig i en livsmedelsaffär tillsamans med två barn, varav ett roade sig med att riva ner ca 450 olika varor på golvet (ägg och kattsand inräknat) medan den andra testade akustiken i lokalen.

Har du ont någonstans?
Öronen, huvudet samt magen (skrik, stress och tjat-skador).

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Pass. Så himla mätt efter lunchen.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
"Löjdasdodis"

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Någonsin: Hum...? Altavista eller funplanet.se kanske? 
Idag: Google är min startsida, så den då. Sen bloggen. Sedan bloglovin. Sedan facebook. 

Vad ska du göra ikväll?
Jag ska agera ensamförälder medan J är ute och rastar partysjälen. Jag och kidesn ska hyra film och käka lördagsgodis. Den bästa typen av kväll alltså.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Återstår att se. Men det lutar åt nått svenskt och popigt.

Vad tycker du om din blogg?
Högsta betyg - såklart! Alla borde läsa.

 


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var på knattebio och såg animerade mästerverk som "Mamman och den vilda bebin" och "Lillasyster Kanin". mvh Kulturföräldrern

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Fick en nyss: "Mamma du är små jättemjuk här (magen) och jag tycker om det!" .

När fotade något senast, och vad?
Iris med en banan:


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Mat, och så "dosiset" såklart.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Ian - sovandes.


Vad har du på dig idag?
Fläckiga leggins och grå tjocktröja från H&M. /"fashionqueen_88"



Kommentarer
Postat av: Elin

åh så söta barn!

2013-03-17 @ 13:47:44
URL: http://easyliving.blogg.se
Postat av: Dido

Det var en satans snygg lampa den där gröna. Var kommer den ifrån?

Svar: Tackar! Vi älskarn'. Tyvärr är det ett loppisfynd så jag vet inte vart man får tag på liknande.
OPROFESSIONELL

2013-03-17 @ 15:30:59
URL: http://lillakraka.se
Postat av: Dido

det kunde man ju ana. men kul för er :)

2013-03-17 @ 16:08:18
URL: http://lillakraka.se
Postat av: F E L I C I A

härliga bilder! :)

2013-03-17 @ 20:03:44
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Theres

Vilken grym blogg! Jag hänger på här ett tag!!

Svar: VÄLKOMMEN <3
OPROFESSIONELL

2013-03-17 @ 20:52:43
Postat av: lollouise

vilken mysig blogg jag hittade! Även om jag inte är i rätt ålder alls att läsa egentligen. En fråga, hur lyckades du få folk att läsa din blogg? Länkade du överallt eller bara berättade för dina nära och kära? :) Kran

Svar: Tack. Ja, det gäller väl bara att skriva tillräckligt intressant och jobba för att synas utan att spama andra.. Knyt bloggkontakter, diskutera i komentarsfält, registrera på bloglovin och skriv mycket är mina tips. Och låt det ta sin tid! :)
OPROFESSIONELL

2013-03-17 @ 23:03:56
URL: http://denniskorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback