Idag är det alltså lördag.


En dag som brukar innebära fullt pådrag och totalt kaos i vårt hem pga cirka NOLL helgrutiner och att alla är hemma och dräller runt i pyjamas samtidigt. Stök och bök och planer på att hitta på saker som rinner ut i sanden i takt me en Pippi-film som går på repeat.

Men inte idag. Idag är det bara jag och lillknottet hemma. Iris har åkt iväg på sova-över-hos-Mojfaj å Gitta-helg och Jocke har satt sig i bilen för att åka ut till nån jävla obyggd med plan och spela fotbollsmatch.

Sådeles stundar långpromenad, en tur på stan för att göra avdrag på barnbidraget och förhoppningsvis tidig sänggång för den yngsta i familjen innan min fästman kommer hem och vi ska käka rött kött med rött vin. Blir det vinst i matchen kanske man till och med kan hoppas på lite efterlängtat vuxenmys till efterrätt. 

......

Eeeh... asså jag menar se på film och äta chokladglass direkt ur paketet! Vad trodde ni egentligen? *rodnar kyskt*



Kommentarer
Postat av: P I X E L I E - Erica Pettersson

Kan vara ganska skönt att ha lite mer slappa rutiner på helgerna ändå :)
Hoppas du får en trevlig fortsatt helg också :D

2013-03-23 @ 13:55:07
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: Tess

Vilken härlig bild! :) Kram

Svar: tack!
OPROFESSIONELL

2013-03-23 @ 19:06:25
URL: http://inifranochut.se
Postat av: peachbeast

Jag hoppas du även får riktigt härligt barnskapande vuxenmys! :-D

Svar: Check! ;P Fast utan skapande av bebis då, hoppas jag ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-24 @ 12:45:50
URL: http://supermancat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback