En månad genom Insta.


Läsers! Ni vet väl om att jag huserar friskt på instagram? oprofessionell2 heter jag där. Bara söka upp och klicka den blå knappen grön för er med intresse.

Lite såhär har det sett ut där under den månad som precis gått:



Ian har äntligen växt i bästetbodyn. Vilken fezt!
Bönorna sov en dag ikapp. Znark Znark.
 


Köpt skor åt både ett litet och ett lite större fotpar. Klippeti-klippeti-klopp.


Jag har delat med mig av blandad gomat som typ det här: hårdbrö' med ägg-å-räkgojs samt avoccado. Slurp!


Sen har Iris varit bandagerad, men glad ändå. Tummen upp!


Och Ian varit skeptisk mot att ökad solighet  medför solskyddande huvudbeklädnad. Tummen ner, tyckte han.


Detta var givetvis inte allt då jag är en flitig, fast givetvis inte spammig, uppdaterare! *insäljande uppsyn* 
Vi ses där!





Kommentarer
Postat av: emma

Vilka söta bilder!

2013-06-05 @ 18:30:34
URL: http://emsigos.blogg.se
Postat av: katarina

vilka söta små skor! var har du köpt dem?

2013-06-11 @ 17:48:16
Postat av: Anna Holm

Fina bilder :)

2013-06-16 @ 12:38:39
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback