Men godkväll.



Efter att ha betalat räkningarna, fyra dagar försent kikade jag in här. Och allså... shit vad jag struntar i min gamle blogg just nu. Som ett ostimulerat litet husdjur ligger den och gnäller i bakhuvudet på mig och ja ba: "Nähä du. Jag orkar inte rasta dig ikväll heller". Inte med flit, nej nej, bara av ren lättja. Pallar knappt med att vara smart och rolig just nu. Orkar knappt bry mig. Är trött och lite lättgråten, småtjurig och längtar efter en inspiration som aldrig tycks komma. Och liiiiiite besviken på att antalet läsare är relativt högt men att ni typ slutat lämna kommentarer. Slutat säga hej. Slutat peppa. Slutat visa er mer än som en siffra. Trist.

I don´t blame you! Det ligger absolut hos mig, som kanske inte skriver så mycket och så bra längre, vad vet jag. Men det som får igång min blogglust är respons och interaktion med er, mina bästa läsare. Så jag ber bara om ett ett litet hej liksom :) Eller "bra inlägg"! Eller "dåligt inlägg" om ni tycker det (men vem gör det liksom!?!?!?!? ;P)

Så kom igen. Överös mig mer er fläktbrusande och batterivarma cyberspacekärlek <3
Så bjuder jag på VÄRLDENS SÖTASTE sålänge:



*slick slick*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säger väl hej :) och söt Panda. Älskar youtube klippet när panda bebisen nyser ;)

Svar: Den gillar jag också! måste kolla på den nu :)
OPROFESSIONELL

2013-01-05 @ 01:51:16
URL: http://johannasamuelsson.blogg.se
Postat av: Mia

Jag älskar hur du skriver & blir alltid glad när ett nytt inlägg poppat upp! Såruvet! Pepp!

Svar: Tack för peppet! <3
OPROFESSIONELL

2013-01-05 @ 06:10:20
Postat av: Hanna

Blogga mera!!!!

Svar: Jag ska försöka!
OPROFESSIONELL

2013-01-05 @ 08:27:34
Postat av: Alexandra

Jag är så galet sugen på att teckna av lilla ian, han är så fruktansvärt söt att jag själv blir helt bebissjuk, haha!

Ha en bra dag!

Svar: Åååh! Feel free to do it! :) Det skulle han (och jag) verkligen uppskatta <3
OPROFESSIONELL

2013-01-05 @ 10:54:11
URL: http://newdirection.webblogg.se
Postat av: Malin

Du är smart, vass, rolig, sympatisk, asbra på att skriva och fota och inspirera och peppa! Jag går in här nästan varje dag men har typ aldrig kommenterat tror jag. Dåligt av mig, ska börja ge mer respons. Du är sjukt bra i alla fall! Puss, hoppas på fler blogginlägg när småbarnsbubblan kläcks :)

2013-01-05 @ 12:24:00
Postat av: Anonym

PUSS!

2013-01-05 @ 13:38:47
Postat av: Malin Derenius

I bland får man helt enkelt bloggtorka och då behövs det något motiverande som får en att börja blogga igen. För mig var det på rutinultraljudet i onsdags, där vi fick reda på att vi väntar tvillingar, som gjorde att jag fick inspiration till att blogga. Du hittar nog något snart som får dig på blogghumör igen och lite pepp från oss som läser:) galet snygg frisyr du hade i januari förresten:)

2013-01-05 @ 17:44:51
URL: http://malinsliv.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Har påbörjat den!! Förvänta dig ett mail ikväll eller imorgon! :D

2013-01-05 @ 18:41:30
Postat av: Linnea

hej. jag är en såndär som tidigare bara visat mig som siffra. har hängt med sen ian kom, väntade i typ en oändlighet på sista förlossningsberättelsen och trodde inte jag skulle bli kvar som läsare men det är jag!
du är otroligt inspirerande och jag blir så glad att mammor som du och familjer som din finns. sen skriver du fruktansvärt bra också!
god fortsättning på dig och keep up the good work! :D

2013-01-05 @ 20:10:30
URL: http://mutantbebis.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen du... Fina, roliga du! Pepp.nu! ;)

2013-01-05 @ 21:26:32
URL: http://lennonsroom.wordpress.com
Postat av: POOS

Hoppas att du hittar din inspiration snart! <3

2013-01-05 @ 22:35:28
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Madelene

Har trillat in på din blogg och tokfastnat!! Tycker du skriver underbart bra, och fällde en eller två tårar av din förlossningsberättelse. Jättefint :)
Beroendeframkallande blogg :)

2013-01-05 @ 22:35:36
Postat av: Johanna

Hörru kompis, jag läste din blogg sjuttioelvatusen gånger per dag förut. Nu har jag tankat ner enapp dom heter Blogkeen så den plingar till när du uppdaterar. Nackdelen är att man inte kan lämna kommentar därigenom utan måste då klicka sig in på "det vanliga" viset. Latheten träder då i kraft. Så man kan egentligen säga att jag kommenterar, bara det att du inte ser! Hör av mig i morgon om träff i veckan! Längtar efter dig och de dina! Kram Boström

2013-01-05 @ 23:37:14
URL: http://www.johannabostrom.wordpress.com
Postat av: Alabama

HEJ!!!

Jag har ju varit sämst det senaste, på både att blogga själv och att kommentera mina favoriter, bland vilka just DU INGÅR. Har liksom knappt tid att kika in hos alla längre men hit återvänder jag alltid eftersom du är cirka bäst.

Du skriver megabra, tar grymma bilder och verkar vara en så genuint snäll och härlig person! Ian är söt som socker och jag hoppas min B blir lika cool som Iris när hon blir större!

Tusen kramar och ps. Hoppas du tänker blogga massa om ert bröllop för det är jag så himla nyfiken på!

2013-01-06 @ 16:04:21
URL: http://www.alabamasthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback