Dagen i tre bilder och lite text.


Så.
Nu har jag lugnat ner mig något angående inbjudnigstext. J, inte Jocke, utan en annan fantastisk människa (!) kom med ett superbra, eller två men jag går på det mindre formella, tips i komentarsfältet och kommer nu utgå från det. Samt maxa mina ytterst begränsade scrappboookingtalanger och jobba ihop nått halvtjusigt och rätt oformellt inbjudningsaktigt att lägga på lådan i februari. Känns formellt nog att gifta sig inför en stor skara människor och högtidligt lova "tills döden skiljer oss åt". Pjuh. Lite klackarna-i-taket-strämning måste det ändå bli för att jag inte ska backa med de iskallaste fossingarna i norra Europa.

Annat vi sysslat med idag, förutom seriös bröllopsplanering, är bumbosittning i tigerdress.


Förskolehämtning i sällis av Iris mormor och vilda hunden Charlie, eller med Irisuttal; SSAAAAALIII.


Bjudit ovan nämnda mormor på starkaste kaffet som någonsin bryggts i en bryggare, samt Carbonara. Ägnat oss åt pixiboksläsning i en halv evighet och intensivt fingerfärgsmålande i en halvtimme (instick - finns det något roligare? Ytterst tveksamt asså) samt iskall kvällspromenad med lurar på.



Samanfattningsvis - mycket bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback