Aktuell Rapport! (den YTTERST oporriga versionen)


TJOOHOO!
HÄR HAR NI MEJ!
 
Tog lite ledigt under helgen, å måndagen också vad det verkar. Men det kan man ju unna sig ibland, långledigt allså. Eller helst inte skulle väl en arbetsgivare säga, men eftersom jag i skrivande stund är min egen arbetsgivare så låter jag mitt tilltag passera mellan fingrarna. "Nåååjaa... För den här gången då" mumlar jag strängt i mungipan åt mig själv, så lite får jag skämmas för min obotliga lättjas skull.

Under här orapporterad tid har vi sysslat med följande:

1. Ätit god mat.
2. Slappat järnet.
3. Nån av oss gick på fest.
4. Resterande stannade hemma och hade soff- & godiskväll med syster/moster.
5. Hurtigt friluftat hela familjen i iskylan.

Och här följer Insta-bevis:

 
Nu tvättar jag familjens kläder medan Jocke ser på idrottsgalan med handen i byxlinningen. So much for that genus lixxxxxom........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback