<3 (ett hjärta på sne', för den som inte kunde se de').

En stor jävla KRAM åt er som peppar mig så fint! Suttit i soffan snyftandes eller legat i sängen tårögd och läst era fina kommentarer gång på gång och känner att ni verkligen är helt fantastiska. Bästa bästa ni.

Jag har nu skrivit en låååång låååång lista på inlägg som kommer upp på bloggen det snaraste. Bara vardagen rullar in ska vi någ få ordning på det här. Jag är ju sån, en vardagsmänniska. Då jobbar jag på, känner mig inspirerad och njuter av vardagens kraft medan helgen får mig lite avtrubbad och mysig, vilket inte alls är bra för min kreativitet, men för själen möjligtvis. Och den måste man ju såklart också vårda ömt. Man har ju bara en.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback