Skrytvarning utfärdas.


I fredags gjorde vi ett dubblebesök på BVC med barnen. Vägning, mätning samt vaccination för Ian och 2,5 årskoll av Iris. Ian mottog två stycken sprutor under ytterst lite tjut, samt vägde in på ståtliga 9,5 kg och Iris briljerade både språkmässigt och motoriskt för BVC-sköterskan som satte stort A i pappren. Skrytkänslorna fann inga gränser hos barnens moder och ville nästan fråga om det fanns någon medlaj för att ha fött fram två sånna här praktexemplar av den mäskliga rasen. Synd tur att Jocke var med och hindrade mig.



 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Har nu suttit och sträckläst din blogg, jag skrattar så jag gråter. Jag älskar den. På riktigt!

Svar: Tack! Kul att kunna bjuda på skratt :)
OPROFESSIONELL

2013-03-02 @ 10:32:13
URL: http://catarajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback