Nu står det klart - jag måste få skriva.


Jag känner det i hela kroppen. Jag blir inte nöjd om jag inte får skriva! Alltså, jobba med att skriva. Ha det som arbete, som jobb, som nått jag gör på fler plan än här.

Helt gratis kan jag göra det också, bara jag får skriva mer!

Tänk vilken dröm för dig, framtida arbetsgivare, att du läser det här just precis nu och bestämmer dig för att anställa Sveriges bästa oskolade skribent (nåja, några skrivkurser har jag med mig i bagaget). Och utan krav på lön dessutom. Tål att upprepas: DETTA ÄR ETT GYLLENE TILLFÄLLE! Låt det inte glida dig ur händerna.

Ge mig ett jobb, ett litet ett. Lovar att inte göra dig besviken.

Alla tusen jobberbjudande som nu kommer ramla in kan med fördel skickas till: [email protected].







 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback