Intervju med Iris, 2,5 år.



Det heter jag: 
Iris Pippi Lolis (Louise, reds.anmärkning: )

Så gammal är jag: Två år (Håller upp tre fingrar)

Hen ser jag upp till: ? (Alltså, vem tycker du är bra Iris) IRIS!

Så vill jag leva om fem år: Gå i skolan som pappa och mamma och stora barnen. Vara stor. Spela fotboll. Äta korv.

Det tänker jag oftast på: Mamma. Tigrar (skakar som i skräck). Badhuset. Lördag - YEAH!

Tio saker som gör mig glad: Mamma å pappa å Ijan å lördagsgodis å glass med strössel å fotboll å föjskolan å barnen å Ållele (bästa kompisen Oliver) å sjunga å böcker.

En outfit jag blev nöjd med: Alltid nöjd, utom med termobrallor.

Det gör mig engagerad: Att sjunga och att leka ”Lejonkungen & Lejonungen” 

När jag tränar går det till såhär: Ibland följer jag med pappa och tränar fotboll. Då brukar jag få kex och skjuta mål.


En smak jag är sugen på precis just nu: STRÖSSEL! (slickar sig runt munnen)

Värsta egenskapen hos andra: Mamma är dum ibland. Pappa är också dum ibland. Ijan skriker jobbigt då brukar jag skrika: ”TYYYYYST IJAN INTE SKRIKA!”

Bästa egenskapen hos andra: Jagar mig och håller mig uppånerpå. Passar bollen.

Det här tycker jag att jag är bra på: Allt. Bygga koja men inte borsta tänderna.

Så skulle jag spendera tio miljoner (Det är massor med pengar Iris): KÖPA PIPPI! (?) Köpa godis. Lägga i clownen (sparbössan).

När jag drömmer handlar det oftast om: Lejon och tigrar. LÄSKIT!

Jag tänder på: Ibland tänder jag lampan med foten! Då är jag cool!

Mitt största sår i livet: En gång fick jag ett sår och då fick jag plåster. Det tog jag bort. Då såg jag såret och började gråta. Då fick jag nytt plåster. Då tog jag bort det och då såg jag såret och då började jag gråta igen. Stackars mig (gömmer ansiktet i händerna och låssasgråter).

Det bästa med mitt liv hittills: När jag såg havet. Att strössel på min glass och träffat Pippi på sommaren. (Inte att du fått en lillebror då?) "NÄÄÄ. Hahahahahahahahahahahahahahaha du är tokig mamma! HAHAHAHAHAHAHAHA"






Kommentarer
Postat av: Sandra

ALLTSÅ SÅ SÖÖÖT! Svaren! Jag orkar inte! Din blogg är bland de värsta att läsa pga blir hormongalen och vill ha barn NU! :)

2013-02-21 @ 18:09:16
Postat av: ovissheten

Det här är nog den bästa intervju/lista jag någonsin läst!

2013-02-21 @ 19:54:12
URL: http://ovissheten.wordpress.com
Postat av: Alabama

Alltså, jag ÄLSKAR det här!!

2013-02-21 @ 20:13:19
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: MuttiFrutti

Du och framförallt Iris geniförklaras nu i min bok! Bland det bästa jag läst på himla länge :')

2013-02-21 @ 20:14:54
Postat av: Anonym

episkt!

2013-02-21 @ 20:31:52
Postat av: Tilde

Hahaha, men gud så underbara svar!:D

2013-02-21 @ 20:38:39
Postat av: Ida

Hahaha åh bra! Jag skrev ju typ precis i ditt mina-vänner-inlägg att jag önskar mig mer sånt här. Och igår grät jag av skratt när jag hittade min lillebrors svar i en true analog riktig mina vänner-bok och tänkte "det här ska jag göra med S varje fucking år". När hon kan prata. Annars skulle det ju mest bli Dada daaa Mama mmmma daad.

2013-02-22 @ 00:00:56
URL: http://iekw.hanapee.com
Postat av: Mami

Ha ha, hon är ju för skön!!! Lite lik sin mamma kanske?

2013-02-22 @ 09:14:09
Postat av: K

hahaha så himla bra. Heja Iris och heja dig! :)

2013-02-22 @ 10:58:11
Postat av: M

Underbara unge!!!

2013-02-22 @ 11:34:58
Postat av: Ma-Linn

I love it! L O V E !

2013-02-22 @ 12:23:50
Postat av: Frida

Hahahahaha! Mer sånt här tack! Iris är en sann underhållare!

2013-02-22 @ 12:30:30
Postat av: L

Så himla skön!! Bästa Iris, roligaste jag läst på länge!

2013-02-22 @ 13:45:35
Postat av: emma

hahahahah, got to love!!!!!!!

2013-02-22 @ 14:59:18
URL: http://wordsaboutme.blogg.se
Postat av: Emilia

Haha UNDERBART!!
Kraam

2013-02-23 @ 16:24:29
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback