TÄVLING: Vinn valfria babyprodukter från Esska





Hej podvänner! Eftersom vi under december samarbetar med Esska i podden har de varit så bjussiga att de anordnar en jättefin tävling där ni kan vinna ett kit med valfria babyprodukter från Esska till ett värde av 500 riksdaler. Hur bra? Jättebra skulle jag säga!

Något som är fantastiskt med Esska är att de har svensk napptillverkning och bara garanterat giftfria babyprodukter med hög säkerhet och kvalité ute på marknaden. Vi tänkte att det var bra för er att veta liksom.

Det du behöver göra är att kommentera det här inlägget med informationen att du är med och tävlar tillsammans med en kort motivation om varför du vill vinna (glöm inte att lämna din mail). Du kan dessutom tävla på vår facebooksida och via instagram (jag hittas på @oprofessionell2).

Tävlingen pågår fram till den 15 december och du kan börja tävla nu på direkten. Lycka till!

(Psst, titta hit! Ett insidertips är att tävla i alla forum för större vinstchans)





I sammarbete med Esska.


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är en fattig studerande som väntar mitt första barn lagom tills min examen. Skulle vara fint att vinna :)

2013-12-01 @ 10:35:17
Postat av: Elin

Jag är en fattig studerande som väntar mitt första barn lagom tills min examen. Skulle vara fint att vinna :)

2013-12-01 @ 10:35:26
Postat av: Kristin

Yeah vad perfekt! Min unge fyller strax 6 månader och behöver både byta upp sig en nappstorlek och börja äta grejer - på riktigt (hejdå mesiga smakportioner, hej tallrik och sked)! Vi behöver alltså typ hela Esskas sortiment...

2013-12-01 @ 11:08:52
Postat av: Rebecca

åh jag vill vinna till min napptokige unge på 18 mån och sen har jag en stark känsla av att min bebbe i magen kommer också bli en nappunge så detta skulle hjälpa vår ekonomi nåt enormt då nappkontot är i lyxfällan-proportioner snart!

2013-12-01 @ 11:50:51
URL: http://popfroken.wordpress.com
Postat av: Kakan

Jag vill vara med och tävla! Min syster väntar barn och jag skulle vilja ge henne ett helt kit med olika saker ifrån Esska. Det bästa ska lillknodden få, såklart.

2013-12-01 @ 12:22:25
Postat av: Pinglan

Hej!

Jag och min sambo har nyligen fått veta att vi äntligen väntar vårt första barn. Är i vecka 11 så allt är väldigt nytt, spännande, läskigt men framför allt oroligt över om detta kommer gå vägen. Man vågar inte riktigt hoppas eller ta ut nåt i förskott men att man kunde vara så är kär i en liten jordnöt, det trodde vi aldrig!!

2013-12-01 @ 12:47:20
Postat av: Milla

Jag vill vara med och tävla! Lillbebbon som precis tagit konceptet napp till sig skulle säkert uppskatta att få snutta på fina Esskanappar i jul.

2013-12-01 @ 15:53:07
Postat av: Jenny

Hejsan!
Jag har två barn under två årsålder som Äääälskar sina flaskor,skedar och haklappar från esska så det går åt stora proportioner av det nämnda (för att inte tala om blöjor men det var inte detta tävligen gällde :p)
Så för MIG som varit hemma i tre års tid snart skulle det vara jättekul att vinna och få köpa det finaste ur sortimentet till våra barn! :)

2013-12-01 @ 18:31:05
Postat av: Rickard

Jag är med och tävlar!

2013-12-02 @ 15:30:53
Postat av: Isabelle Karlsson

Men åh vilken perfekt julklapp till min supergravida kusin!
Hon har inte mått så bra under graviditeten och det vore superkul att få muntra upp med lite schyssta bebispryar!

2013-12-02 @ 16:08:43
Postat av: Ina

Åh jag vill också vara med och tävla! Jag blev faster till världens finaste lilla knubbpojke den 28/11, som nog hade det makalöst mysigt i mammas mage för han stannade 17 dagar extra innan det blev dags för vräkning som slutade med kejsarsnitt. Jag tycker att mamma, pappa och bebis är värda något extra i jul efter den plötsliga och vanskliga start i familjelivet de fick :)

2013-12-02 @ 20:06:01
Postat av: Maria, mamma till Leo och Max

Åh detta vore ju perfekt och underbart på samma gång! Jag pluggar heltid på distans samtidigt som jag är mammaledig med vår yngsta pöjk på 10 månader. Hujedamej, där kan vi snacka sömnbrist och tyvärr även en aning pengabrist. Men hej jag pluggar till ett av de viktigaste och framför allt roligaste jobben; förskollärare, så det är värt det gånger en miljon.

Men det skulle värma gott i min tomma plånbok att få möjlighet att ge lilla Max finfina grejer från esska som råkar vara favomärket.

Heja heja!
Kramar

2013-12-03 @ 07:49:20
URL: http://www.marythemamster.blogg.se
Postat av: S.

Jag vill vara med! Vore guld till vår lilla "nappoman" och matvrak här hemma.

2013-12-03 @ 11:20:27
Postat av: Sandra

Magen den växer och graviditetssymtom jag får,
tänk att vi får en alldeles liten egen lagom till vår.
Första knådden och babylyckan är redan total,
men mängden man nu måste inhandla är dock brutal.
Ett presentkort på Esska vore därför sketans gött,
för plånkan med säkerhet innan våren kommer vara nött!

2013-12-03 @ 15:01:46
Postat av: Jenny Sjöberg

Vår kille äter sedan ett tag tillbaka själv. Med lite blandat resultat men hur ska han kunna lära sig om han inte får öva? Ibland hälsar hans kompisar på och extra babyprodukter så det räcker till alla vore toppen! Dessutom få fler chansen att testa Esskas-produkter. Jag är inte heller så bekant med dem - men det blir jag gärna!

2013-12-03 @ 18:12:30
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Postat av: Elli

Jag vill vara med och tävla. Har två barn som dricker välling, har napp och kladdar som dom ska:) Allt i esskas sortiment är välkommet!

2013-12-03 @ 21:20:20
Postat av: Malin

Hej, detta vore en perfekt present nu när jag förbereder en sk blöjtårta till min kusin som får sitt andra barn nu i januari.
Dessutom bor jag i Skövde, ser Er båda på stan då och då men har aldrig vågat säga hej

2013-12-03 @ 21:48:41
Postat av: Tess

Jag och min sambo väntar vårt första barn i slutet av januari. Detta skulle passa perfekt att vinna :)

2013-12-04 @ 18:12:57
Postat av: Felicia

Jag vill vara med och tävla, och jag vill vinna för att jag ÄLSKAR att vinna! Dessutom är jag gravid med första barnet och jag vet att sambon min skulle bli oerhört nöjd om jag lyckades införskaffa lite gratisgrejer till bebben, istället för att gladeligen länsa våra konton (som jag för tillfället är i farten med).

2013-12-08 @ 20:55:16
Postat av: Linda Öhlin

Åh vilken vinst åt min lilla 5 månaders som är en nappälskare som dessutom snart ska börja äta. Hoppas på vinst :)

2013-12-09 @ 16:37:21
Postat av: Anna

Efter flera års försök är vi äntligen gravida igen. Jag har levt med missfall efter missfall men nu har embryot äntligen fastnat och växer så det knakar. Vi är så glada och har börjat handla lite smått och gott till bebisen. 500kr på Esska skulle bli en jättekul och behövd överraskning till vår älskade Elslon (Elsa eller Elon)
Kram och ha en bra dag!
Pssst. .. jag gillar på Facebook /insta såklart, orkar inte skriva om motiveringen så hoppas det här räcker.

2013-12-10 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback