Lördagkväll = bloggbar tid

 
Tjena kompisar! Pjuuuh. Vilka dagar vi haft. Har knappt satt ner min bakre del mot någon typ av sittdon sen i torsdags. Tiden mellan senast vi hördes och nu har vi fyllt med stojiga lussetåg med stunttärna, färgad kristyr på nygräddade peppisar, livräddande hämtmat, på-spåret-bataljer, entusiastiska badhusbesök och mysig madrassovning. Eller ja, madrassovningen kommer ske inatt hos min pappa för mig och Iris pga utkörda ur hemmet. Orsak: Jockes klassfest. Ian sover på annan ort. Farmor&Farfar-ort. Iris och jag ska nämligen tillsammans med kompisar iväg på diverse latjo aktiviteter imorgon. Mer om det en annan dag.
 
Och nu, bildspel:
 


Lillgrävarn' är lycklig över den smällta snön. Sand är livet!
 

Redigering av föregående påstående: Sand och mat är livet!
 

Tips! Saker en kan imponera på treåringar med: känner tomten och jobbar i tomtens klappfabrik. Faktiskt. 
 
Stora runda ögon på den alltså.
 
Nä, nu ska jag slänga upp fötterna på farsans soffbord, gräva lite i Iris lördagsgodispåse och sjunka ner i tv-fåtöljen. Den mjukaste i världen. Typ såpass mjuk att en får ropa på hjälp när en vill komma därifrån. Alltså allra bästa typen av fåtölj.
 
Trevlig lördagskväll på er! *vinkar över ryggstödet*
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Mamma och änglamamma

Härligt!
Ja, jag blir också imponerad att du känner tomten! :)

2013-12-15 @ 08:46:09
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback