Tre trevligheter.

 
Hej vänner! Igår kom det sig så att jag spatserade på stan mol allena i en timma. Mitt uppdrag var att införskaffa födelsedagspresenter åt det lockigaste av våra barn. Det gick strålande. Det som inhandlades var:

- En trumma, en marschvänlig gul/röd underbar med band runt halsen.
- Ett fiskedamsspel, GUD vad vi fått höra om fiskedamsspel i sommar. Det finns nämligen ett på förskolan Iris som Iris saknar nått kopiöst. Nu snart får hon ett eget, det blir säkert... inte lika bra som på föris, men ändå.
- En Pippidräkt, gissar på storsuccé. Känner la mitt barn då rå.

Handlade också till mig själv. Ett par drömskor för en hunka. Inte illa!
 
Sedan fyndade jag vidare. En liten grön vas plus en förgylld ljusstake fick följa med och bo på vår fönsterbräda. Mycket fina om jag får säga det själv, och det får jag.

Till sist tog jag mig för att smycka barnens rum (ja för nu har de äntligen flyttat ihop *v-tecknet*) med ett vimpelspel som svajat över vår bröllopsmiddag tidigare i sommar. Det känns mycket fint och lite symboliskt att barnen får titta på små härliga spår av vår kärleksfest var dag när de slår upp sina blå.


Nu, lunch!
Vi hörs.

 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Låter som en lyckad shoppingrunda! :)

2013-08-11 @ 18:02:50
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback