Tankar idag, rent allmänt

 
-  Hur pass farligt är det att som 11-månaders slå ut en flis ur framtanden? Säkert akut dödsallvarlig! 
 
-  Hur länge kan en egentligen stå på plats nummer ett i telefonkö? HUR FRIKKIN' LÄNGE SA JAG?! (tydligen 15 minuter)
 
-  Hur många gånger kan en yttra ordet "Nej" högt innan en kräks av sig själv?

-  Visst känns halsen otroligt sträv? *sväljer febrilt*

-  Hur mycket av medieutrymmet kan 5:2 dieten egetligen få ta? 80%? 90%? 100%? Det verkar fan då inte bättre iallafall.

-  Hur mycket är det egentligen möjligt att gråta när Lillefots mamma dör? Jag b-b-b-bara undra-a-a-a-r *vattenspridartårar*



-  Är en världens sämsta mamma om en bokar in ett möte på sin sons första födelsedag? Antagligen.





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klarade inte ens av att titta på klippet med Lillefots mamma. Så sjukt sorgligt. Mycket mer traumatiskt för min barndom än när Simbas pappa dog. Lilla Lillefot, så ensam i världen. :`(
Jag bryter alltid ihop när han säger "Jag har ont i magen"..

2013-08-29 @ 22:56:19
URL: http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/
Postat av: Esmeralda Edenberg

Asså på riktigt. Those rysningar man får av det där klippet... Can't take it anymore!! En barndom med Lillefot är en riktigt jäkla bra barndom! <3

2013-08-30 @ 19:38:40
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback