Om en vecka är Ian ett!


Tänk va.
För EXAKT ett år sedan gick jag och surade på övertid och en vecka senare föddes världens mysigaste. Insikten om att minstingen redan är ett. GAAAH *tidspanikar svårt*

Men jubilarien ska ju givetvis firas, även om han själv inte kommer komma ihåg ett smack av det. Följande skulle jag gärna se leverrerade i inslagspapper på torsdag, (eftersom jag ifrån en moders perspektiv givetvis räknar med att våra nära och kära kan tänka sig lägga en halv förmögenhet på en ettåring) pga världens bästa ettårings - ju.

Okej, jag är partisk.
Samt svårt materialistisk.


1. Mysoverall i plysch, betänk goset! Mini Rodini
2. RengnbågsPJ'S, vem vill inte ha? Åhléns
3. Plansch. Ian lider av hundskräck, så tänkte bota det med sötglada och korv. Han älskar korv! Littlephant
4. Body, med fler KBT-hundar. Polarn o. Pyret
5. Docka. Iris har älskat sin och Ian snäppet med. Måste få en egen. IKEA
6. Lejonkudde. Behövs förklaring? SÅ ÖVERFIN! Åhléns
7. Mjuka bollar. Han kastar grejer som en galning här hemma. Dessa är ju gjorda för kast, samt mjuka. Smart! Littlephant
8. Sparelefant *tänker på räntan och amorteringar som en ansvarstagande förälder* UniBarn
9. Klosslåda. Stava och bygga. Multitaskning är coolt!. UniBarn
 

Kommentarer
Postat av: Daggarna

Har han storlek 150 än? ;-)

2013-08-29 @ 16:33:31
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

så underbart fina presenter du letat upp. han får såklart allt av givmilda släktingar ;)

2013-08-29 @ 21:04:30
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback