Iris svarar!

 

Vad ser du?
Min mamma. Ijan. Soffan. Oooooooch...eeeeen... hund! Som är rosa. (finns ingen hund i rummet, speciellt inga rosa).

Vad hör du?
Ijan som pratar fint (alltså han gapar AN AN AN ANA NANAN ANAN AN AN AN A GGGGGAAH för sina lungors fulla kraft. Låter ej som prat. Inte fint heller).

Vad vill du?
- Fylla år!
- Men det gjorde du ju nyss.
- Ja jag vet! Det var så skojigt!

Väntar en stund.

- Mamma?
- Ja, Iris?
- Jag fyller nog år imorgon igen faktiskt. Jag läste det. I en bok. På tisdag, då fyller jag ett år till. Jippi! 

Vad känner du?
Att jag har ont i magen faktiskt... Måste bajsa!

Vad tycker du om?
Inte svara på frågor. Hej då! *rusar iväg*





Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha åh, älskar dessa!

2013-08-20 @ 22:30:10
Postat av: Olivia

Haha åh, älskar dessa!

2013-08-20 @ 22:30:17
Postat av: Anonym

Iris är min idol.

2013-08-21 @ 09:45:06
Postat av: Diana Willman Göransson

haha underbara unge

2013-08-21 @ 10:57:25
URL: http://levelup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback