Hur jag på bästa sätt absolut inte bidragit till en bättre miljö

 
Eh. Det KAN hända att jag liksom råkat frångå mitt tysta löfte om att dra ner på onödigt shoppande för att rädda vår planet (inspirerad av kolk-Ida).

Fan att det är så svårt att inte shoppa då råååå!
hälsningar lill-lyxar'n

Men när ni sett vad det blev så KAN ni ju inte förebrå mig. Eller?

1.
Nä ni ser ju. Ni KAN inte skylla på mig... Skyll på Mini Rodini och deras  jäkla mönsterskapare. Vem kan motstå en pingvintröja? Inte jag i alla fall.

2.
 
Kopparljustake för 69:- vilket fynd! HM stod som avsändare.

3.

Och på den här kudden också.

4.
Det här börjar ju bli tjatigt, HM. Fast plattåpjuks är det klart en måste ha! Ni hörde vad jag sa:
Måste. Ha.

5.
 
Och till dem en stencool hatt på svaj. Givetvis. Nu måste jag bara kolla vidare efter något som ska pryda kröppen min mellan hat och sko. Kan bli aningens kallt i höst annars.

*surfar iväg*


Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Nä, jag förstår dig att du inte kunde motstå! ;)
Pingivintröjan var ju bara för söt!!!!

2013-08-05 @ 16:02:43
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Ida

Ja alltså det är verkligen svinatufft ibland. När en känner att ens intressen (KONSUMTION <3) krockar med ens värderingar. Då känns det verkligen som en faktiskt gör en uppoffring för miljön, heja heja oss!

För övrigt har jag redan köpt pingvintröjan. Hehe. Ops.

2013-08-05 @ 20:02:02
URL: http://iekw.hanapee.com
Postat av: J

Och jag köpte pingvinmössor till båda och B ba: var är min pingvintröja?!

Eh, hehe, ja, sorry barnet, mamma har liksom övertrasserat barnklädesbudgeten redan den här månaden och förra månaden sa du faktiskt att du ville köpa ett hus så att... Ska vi försöka spara lite då? Nej, ok...

2013-08-06 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback