En något tjärvig start.


När jag kämpade mig upp imorse tillsammans med Barnen Som Skyr Sömn, slog jag på barnkanalen pga ville äta min frukost typ ifred. Och den har varit på sen dess. Om jag fått vara ifred? Nej. Inte ens på dass.

Det är stökigt också. Jättestökigt. Och barnen fick rester till lunch. Dessutom sprang Iris in i en dörrkarm nyss och ådrog sig en skada av typen jättebula. Så nu känner jag att det är dags för dagens femte kaffekopp och sedan börjar operation Alfa Eagle Mega Super,  eller på svenska "Klä två bångstyriga barn för utomhusvistelse i växlande väderlek samtidigt som du håller humöret uppe hos er alla tre"

Önska mig lycka till!


 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Lycka till! :)

2013-08-09 @ 13:46:03
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Mrtna

Vilka söta små tår! De kortaste små jag någonsin sett. Gulle!

2013-08-09 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback