Dagens första halva och ny autograf

 
Redan? tänker ni.
Men då glömmer ni att ta i beaktning att en i ett hushåll fullt av småbarn brukar stiga upp runt sex-snåret och starta dagen i full fart. TJOFADERITTAN! osv....

Fick i alla fall bra post! Blir till att träna in en ny singnatur ser jag. Kör nog mellanstadiestil och kluddar ett kollegieblock fullt i jakt på den PERFEKTA autografen.

Matilda Tha.. nä ni blev det fel...
Matilda T.. ÄH! fel igen.
Matilda Mag..n...ison... nej två ss!
Matilda Magniss on. Inge bra...
Matilda Magnusson men SERIÖÖÖST HANDEN?!?!
Matilda M. Ja men det blir ju skitbra!

MM?
M'n'M
Eminem?

YO! W'ZZUPPP!?

Eh. Nä.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså.. Jag ligger alltid dubbelvikt på golvet och lipar mig igenom några högst oregelbundna skrattkramper efter att jag läst dina inlägg. :'D Herrejisses och dra mig baklänges på ett litet snöre. TACK för en hysteriskt rolig blogg! (Jag tror inte jag tackat ordentligt tidigare, och det är ju ofint av mig! Var på tiden nu. Och då passar jag på att dessutom gratulera till att du nu är Fru!)

2013-08-07 @ 09:48:35
URL: http://fruedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback