Blogg inställd pga PMS



 

Jag tänkte blogga igår. Det tänkte jag faktiskt.

Men sen så gjorde jag annat istället. Som till exempel att gå runt och tänka på choklad så snålvattnet rann, ta till lipen när Iris lade sina armar om sin lillbrorsr fjunhuvud, skälla ut Jocke för att han liksom "borde kunna räkna ut vad jag vill äta till middag och inte fråga så jävulens jävla skitdumt?!?!" och fattade tydligen inte bättre än att se hela "Torka Inga Tårar Utan Handskar" i ett otroligt självplågarmarathon.

Om det är "den tiden på månaden"?
Ja. det är det.

OKEJ!?!?!?





Kommentarer
Postat av: Ida

Inte nog med att du är min främsta liknande bloggar på bloglovin - vi har samma menscykel också. Säg wuuuut!

Svar: Haha! Är det sant? Är vi egentligen samma person? Tvillingar som särats på vid födseln. Två-äggs då eftersom vi ej är lika, och är födda olika år... Men det hade kunnat var så! ;)
OPROFESSIONELL

2013-08-17 @ 12:16:02
URL: http://iekw.hanapee.com
Postat av: 2-barns-mamman

Haha!
Förstår att att du inte hann med bloggen ;)
Men att Jocke inte fattade vad du ville ha. Hur dum får man vara Haha!

2013-08-17 @ 12:51:55
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback