Vad jag gör på datamaskinen.


Som med googlingarna fast med pintscreens yao.


1. Spotify och Håkans redan otroligt älskade ny-skiva! Bäst är titelspåret "Det Kommer Aldrig Vara Över För Mig", "När Lycktorna Tänds" och "Street Hustle". Tycker jag alltså. Och Ian, för maken till armvift och benspark har jag inte skådat, utanför magen there is.

 

2.  Libsyn. Nämnde jag att jag och Moa gjort en pod? Aha... Jättemånga gånger? Typ ägnat all min vakna tid åt att social-mediera det säger ni. Sorry... MEN IALLAFALL! Häftigt att se hur världen lyssnar. *HeLlO wOrLd*




3. reasonsmysoniscrying.tumblr.com Jag har aldrig varit med om att ze Internet kan va såhär kul. Men nu har jag, och nu kan du också. Bästa än så länge: "He took his socks and shoes off. His feet are now cold."




4. Facebookgruppen Matfusket. Jag känner mig mer medveten och matsmart var sekund jag spenderar där inne. Dessutom funderar jag också på att göra miljösnälla rengöringsmedlet ida tipsade om igår som stammar från ovan nämnda sida. Synd att de tar fyra veckor bara... VILL HA DET NU!!!! /curlad och totalt tålamodstappad




Kommentarer
Postat av: Heh-laynah

Spännande! Vad är "Matfusket"? Det låter som något för mig :)

2013-04-19 @ 09:23:11
URL: http://inaheartbeat.se
Postat av: Sandra

Matfusket var en spännande sida! Ska genast gilla den och följa det dem skriver :p

Svar: Ja skitbra FB-grej det där med bra sidor att hoppa på!
OPROFESSIONELL

2013-04-19 @ 11:15:33
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback