PODPREMIÄR!


Äntligen har vi lyckats få upp vår pod på iTunes! HIPP HIPP HURRA! Ni som vill lyssna där använder er av sökordet: "moa&matildas podcast" och tjoff så har ni oss i lurarna. "Vi" är alltså jag och Moa.

Men givetvis ska ni utan en iProdukt av något slag också kunna ta del av oss, så här nedan går det också bra att lyssna. Pass opp! Podcast rakt för över!



Nu vill vi gärna inflika att det här lilla miniavsnittet mest är en liten presentation av oss och vår podcastidé, men vi hinner även avhandla diverse intressanta ämnen som typ Moas fläckiga soffa och mina bortglömda bröllopsbestyr. Givetvis får ni också ta del av den mest älskvärda västgötska ni någonsin hört.

Det är fritt fram att komma med åsikter (gärna snälla eftersom vi är två rätt sköra själar) och konstruktiv kritik. Vi vill höra vad ni känner och tycker! Vill ni höra mer? Det hoppas vi verkligen, eftersom det redan spritter i podnerverna och vi vill sätta oss och spela in timmatal med snack. 



 



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Toppen pod! Ser fram emot nästa :) min dotter Nova älskade dessutom er jingel, skrattade för fullt varje gång den drog igång.

2013-04-17 @ 17:42:37
Postat av: JHH

Du har härlig och behaglig röst att lyssna på! Riktigt bra! :)

2013-04-17 @ 17:45:36
URL: http://jhh.blogg.se
Postat av: Lisa

Skitbra pod!!! <3<3<3 Jag längtar till ni gör nästa!

2013-04-17 @ 18:38:49
Postat av: Olivia

Oj vad din röst överraskade mig! Hade inte föreställt mig den så där... Haha. Men jag har höga förväntningar nu! Två av mina tre favoritbloggare gör en pod liksom.. :D

2013-04-17 @ 18:44:16
Postat av: Johanna

Yeah, det där gillade jag minsann!
Vill höra mer, mer och faktiskt lite mer!
Förstår om det är svårt att ge ut en pod i veckan, (lever ju liksom det där hektiska småbarnslivet också) men kommer du publicera podden som du gjorde nu när ni lägger upp nästa eller hur blir jag uppdaterad?!

Undra jag när vi ska ses?!......
Blir ju ännu mer taggad nu när du håller på och bli en riktig kändis :) Kram på dig!

2013-04-17 @ 21:11:39
URL: http://johannabostrom.com
Postat av: Sandra

Det här var ju himla skoj! Vad roligt att få höra er! Skulle bli hysteriskt glad om ni gjorde den tillgänglig som övriga podar, typ Hannah & Amandas, så man kan lyssna på er i en podcast app i mobilen. Tänker främst på oss som tillhör Androideran :p

Svar: Självklart. Vad finns det för appar till androidtelefoner? har själv himla dålig koll ;) Har du testat att säka på moa&matildas podcast på nån av dem, det står nämligen att den ska ha skickats till nån andriod app? :)
OPROFESSIONELL

2013-04-17 @ 22:17:02
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Anna Weinreich

Min första podcast är lyssnad på! Eller alltså, inte min podcast, men det är första gången jag lyssnar på en sådan och tror bestämt att det ska fortsätta med det! Bra!!

2013-04-17 @ 22:22:39
URL: http://dansedockan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh! Underbara ämnen, längtar efter graviditet och förlossningspodden! :)

2013-04-17 @ 22:34:39
URL: http://Johannasamuelsdon.blogg.se
Postat av: Eowindel

Första podcasten för mig! Härlig röst du har och härliga ämnen! Ser fram emot mer!

2013-04-18 @ 07:38:05
Postat av: Melinda

As bra! Ser fram emot att få höra nästa pod! :D

2013-04-18 @ 12:30:59
Postat av: Tony

Sjukt kul Pod ni kör!
Jag å en tjejkompis ska starta en podcast.
Men vi behöver er hjälp?
Kör ni med podcast studio usb ?
Eller vad använder ni när ni spelar in?
Tacksam för svar.
Maila svaret så fort ni kan till mail adressen
[email protected]
Tack på förhand!!

Svar: Vi kör via Mac och garageband. Det går att söka manualer och tutorials på nätet om hur man går tillväga. Lycka till!
OPROFESSIONELL

2013-05-08 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback