Opz.

Nä hörrni. Inget blogg på en vecka, inget utlovat slut på förlossningsberättelsen och inget dåligt samvete övert' heller.

Alltså, ni anar inte med vilket tempo dagarna springer på i just nu. Jag vaknar, på tok för tidigt för att ens kommenteras, häller i mig fyra svalgbrännande koppar kaffe i ett jäkla huj och sen kör vi bara vidare i den kaotiskta småbarnscirkus som nu är vår vilda vardag.

Men det ska väl lugna sig liiiiite snart. Bara Iris slutar bita Ian i huvudet vareviga obevakad sekund, Ian slutar ha som livslmål att ätaätaätaätaäta från morgon till kväll och jag slutar glömma vart jag lagt datorn, mobilen, strömsladden, batteriet, laddaren, usb-kabeln, kameran, pinkoden och min hjärna.

Snaaart så...


Kommentarer
Postat av: Moa

Tror alla förstår att du har fullt upp just nu! Har två barn blivit som du tänkt dig eller är det än mer intensivt? Själv har jag en 7-månaders och är sjuuuukt imponerad av alla som skaffar en tvåa...

2012-10-12 @ 21:26:00
Postat av: Lisa

Haha, skrattade länge åt bilden på Iris här. Riktig skitungemin. Samt, väldigt lik Max på just den bilden?! Puss på er.

2012-10-13 @ 10:21:51
Postat av: Zandra

Så ni har också fått en liten vampyr på halsen? :)

2012-10-13 @ 22:41:30
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: Annie

jag förstår om du har mycket att göra..... men jag saknar din dagliga uppdatering!! så för en trogen läsares skull,, uppdatera så mycket du bara orkar, men helst mer än nu! ;)

2012-10-15 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback