Önskningar när det närmar sig jul.


Idag är det, med reservation för visst räknefel, 56 dagar kvar till julafton (ja, jag avskyr folk som envisas med att utbrista "Men hörrni! Idag är det bara FEM MÅNADER kvar till JULAFTON!" vid de mest bisarra tillfällen) men min blogg - mina regler, så idag är det ok. Mest så jag får visa vad jag skulle bli glad av att få i julklapp. Ok, BARA därför...

Så ni som känner att ni via vänskap eller familjerelation är förpliktigade att bringa mig någon typ av julgåva i år, ha dessa saker i åtanke tack:



Kommentarer
Postat av: Sofia

59 dagar kvar till bf.. En evighet kvar! Ser fram emot jul! :)

Svar: OJ! spännande! Kram och lycka till!
OPROFESSIONELL

2012-10-29 @ 20:12:06
Postat av: Ebba M

Ser ut som en väldigt trevlig önskelista!

Svar: Visst gör det :)
OPROFESSIONELL

2012-10-29 @ 20:33:10
URL: http://ebbali.blogg.se
Postat av: Sofia Ekström

skriver under på den, rakt av! :p

2012-11-01 @ 11:01:30
URL: http://ekstromsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback